Wat is My Select Deals?
blocks.faq.answer
Wie kan gebruik maken van My Select Deals?
Om gebruik te maken van de dienst My Select Deals, registreert u zich eenvoudigweg via een orderbevestigingspagina op een van onze partnersites of rechtstreeks via de homepage van de website https://myselectdeals.be. U moet minstens 18 jaar oud zijn en een natuurlijk persoon. Om gebruik te kunnen maken van de dienst My Select Deals, moet u ook de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid aanvaarden.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?
Is de klantendienst bereikbaar op 3 verschillende manieren :
- Teleonisch van maandag tot vrijdag uur (behalve op feestdagen) op 003228087949 (gratis vanaf een vaste en mobiele telefoon)
- Door te mailen naar contact@myselectdeals.be
- Door een brief te sturen naar Shop-Makers My Select Deals 5 Avenue Ingres, 75016 Paris
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
U kunt zich te allen tijde zonder rechtvaardiging afmelden door contact op te nemen met de klantendienst:
- Teleonisch van maandag tot vrijdag uur (behalve op feestdagen) op 003228087949 (gratis vanaf een vaste en mobiele telefoon)
- Door te mailen naar contact@myselectdeals.be
- Door een brief te sturen naar Shop-Makers My Select Deals 5 Avenue Ingres, 75016 Paris
- Via uw klantenzone
Zodra uw abonnement is opgezegd, ontvangt u een bevestigingsmail en uw abonnement eindigt aan het einde van uw huidige contractperiode.
Hoeveel kost een abonnement op My Select Deals?
Het maandelijkse abonnement op My Select Deals bedraagt € 21,90 inclusief BTW.
Wat wil REDUCPRIV.COM op mijn bankafschrift zeggen?
Dit label wordt gebruikt door My Select Deals, zodat u onmiddellijk kunt herkennen waar de debitering vandaan komt en naar onze site kunt komen en indien nodig contact kunt opnemen met de klantenservice.
Hoe ontvang ik mijn terugbetalingen?
U ontvangt uw terugbetalingen één keer per maand rechtstreeks op uw bankrekening als het bedrag van uw teruggave meer dan ,- bedraagt. Als het bedrag van uw terugbetalingen niet hoger is dan , wordt het overgedragen naar de volgende maand. <br /> Om uw terugbetalingen te ontvangen, is het essentieel om uw bankgegevens in te voeren in uw ledenzone.
Zijn mijn Cash Back terugbetalingen geldig voor al mijn aankopen?
Nee, bij sommige aankopen kunt u geen Cash Back terugbetaling krijgen:
- blocks.faq.popint4
- blocks.faq.popint5
- blocks.faq.popint6
Hoe kan ik gebruikmaken van de dienst My Select Deals?
Om gebruik te maken van de dienst My Select Deals moet u:
- Inloggen op uw account op de site myselectdeals.be met uw inloggegevens,
- Klik dan op het tabblad handelaar,
- En daarna op de handelaar die u interesseert,
- Vervolgens wordt u rechtstreeks naar de website van de handelaar gestuurd, waar u uw aankoop kunt doen zoals u gewoonlijk doet,
- Uw aankopen worden direct naar ons doorgestuurd en u krijgt het bedrag van uw teruggave op uw rekening teruggestort.
Wat moet ik doen als mijn aankopen niet op mijn rekening worden bijgeschreven?
Als u aankopen niet worden bijgeschreven op uw account:
- Neem contact op met onze klantendienst
- Stuur uw factuur via de interface van uw klantenzone zodat wij rekening kunnen houden met uw aankoop.
Wat is het maximale bedrag aan terugbetalingen per maand dat ik kan ontvangen?
Het maximale bedrag dat u per maand kunt ontvangen voor uw terugbetalingen is € 300 voor uw aankopen en € 300 voor uw terugbetalingen van de verzendkosten.
Wat is de terugbetalingstermijn?
De terugbetalingstermijn is afhankelijk van de retourzending van de handelaar, deze duurt meestal tussen de 45 dagen.